Про результати роботи школи у 2011-2012 навчальному році.

Вся робота нашої школи направлена на подальше створення умов для самореалізації особистості як громадянина України з високим рівнем духовності та національної свідомості, гуманізації та гуманітаризації системи навчання.

Для реалізації цих питань були проведені педагогічні ради, засідання методичних об'єднань, творчої групи вчителів, «Школи педагогічної майстерності», проблемно-пошукової групи, методичні оперативки, предметні декади з розповсюдження і впровадження передового педагогічного досвіду, науково-практичні семінари, конференції, творчі звіти вчителів школи.

2011-2012 навчальний рік закінчили з високим рівнем знань з усіх предметів 27 учнів, 132 - "хорошисти", 34 учні - мають шість балів з одного-двох предметів, всі інші оцінки достатнього і високого рівня, 9 учнів мають по одній оцінці достатнього рівня - ці учні складають резерв подальшого росту результатів навчальної діяльності. В порівнянні з 2010-2011 навчальним роком якісний показник зріс на 1,1%.

Під час проведення державної підсумкової атестації учні виявили стійкі, ґрунтовні знання. Відповіді більшості учнів були змістовними, зв'язними з використанням набутих теоретичних знань, які мали особисті висновки. Відчувалась громадянська позиція, критичне мислення, успішна підготовка учнів до самостійного життя.

Протягом року педагоги школи плідно працювали над реалізацією відбору, розвитку та навчання обдарованих та здібних дітей, створюючи відповідно до умов школи належний ґрунт для формування особистості, здатної реалізувати себе у нових соціально-економічних умовах. Педагогічним колективом створено банк даних обдарованих дітей, складено програму розвитку особистості. Аналізуються результати навчальних, виховних, особистісних досягнень школярів.

Учні школи залучаються до систематичної науково-дослідницької, експериментальної роботи. В 2011-2012 н.р. 8 учнів школи проходили попереднє тестування в МАН. Слухачами зараховано 2 учні на спеціальність «Філологія».

Учні школи систематично беруть участь у шкільних, міських та міжнародних конкурсах, активність дітей зростає щорічно.

Конкурс Заявка на участь Результат Результа­тивність, %
відмінний добрий
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру-2010» 62 - 35 56,5
Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» 41 - 16 59,7
Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок» 46 6 29 76,1
Міжнародний конкурс «Бобер» 21 7 6 61,9
Всеукраїнський конкурс «Історик-Юніор» 22 7 13 90,1
Всеукраїнський Конкурс «Патріот» 13 - 1 7,7

Учні школи є активними учасниками міжнародного конкурсу імені П.Яцика.

3 метою поліпшення відношення школярів до охорони навколишнього середовища рідного краю, збереження історичних пам'яток та ландшафтного біорозмаїття учні школи приймають участь в районному краєзнавчо-природничому конкурсі «Краю мій рідний». Перше місце зайняла учениця 7 класу Хворостіна Анна. Всього серед 17 учасників школи 13 стали переможцями. Це найкращий результат серед шкіл міста.

1 ведучий Як результат успішної роботи вчителів школи по якісному засвоєнню навчального матеріалу є щорічна участь учнів школи у міських предметних олімпіадах. Школа пишається своїми вихованцями. П’ятий рік поспіль учні школи виборюють І місце у міських предметних олімпіадах. В 2011-2012 н.р. маємо перших місць – 11, других – 17, третіх – 23.

Відрадно, що наша учениця 10 класу Мурич Альона зайняла IIІ місце в обласній олімпіаді з історії. Учень 4 класу Желєзнов Віталій здобув диплом ІІІ ступеня в обласній олімпіаді з математики серед учнів початкових класів.

За результатами участі учнів у олімпіадах видається наказ, призери відзначаються подяками, грамотами за рахунок фінансової підтримки батьківського комітету.

Особливу увагу приділяє школа плануванню роботи з батьками. Плідно працюють Рада школи, піклувальна рада, батьківський комітет, систематично проходять загальношкільні конференції, збори. Щорічно адміністрація школи звітує перед батьками, громадськістю про результати своєї роботи за навчальний рік, висвітлює завдання педагогічного колективу, батьків та учнів на наступний рік. Руками педагогів, батьків, учнів поступово поліпшується матеріальна база навчальних кабінетів.

Разом з батьками організовано проведення Свято Масляної та Веселий ярмарок(березень), Осінній бал(листопад), родинне свято «Родинні скарби»(травень), святковий концерт для мам(березень).

Реалізація основних завдань і принципів виховання базувалася на таких пріоритетних напрямках: морально-етичне, правове, родинно-сімейне, художньо-естетичне, патріотичне, екологічне, профорієнтаційне, здоровий спосіб життя, спортивно-оздоровче, трудове.

Виховна система школи вистроєна так, що забезпечена не тільки цілеспрямована, взаємозалежна сукупність позаурочних заходів, які сприяють змістовній організації дозвілля школярів, а й охоплює весь навчально-виховний процес. Різноманітна діяльність в школі в позаурочний час: відвідування учнями гуртків, секцій, які розташовані як на території школи, так і за її межами, де знаходять задоволення своїх потреб більшість учнів школи, а саме 210 чоловік.

Різноманітне, вільне на вибір позакласне життя, яскраві традиційні і нові заходи гуртують шкільну спільноту дітей і дорослих.

Протягом року проведено такі загальношкільні заходи:

- Свято першого дзвоника

- Свято «Посвячення в старшокласники та п’ятикласники»

- Спортивні свята

- Свято осені «Гарбузова родина»( 1-4 класи)

- Осінній бал(9-11 класи)

- Свято казки (1-4 класи)

- Козацькі розваги(5-7 класи)

- «Академія Права» - міський конкурс, у якому наша школа виборола

І місце.

- Участь в обласному етапі конкурсу Екологічних агітбригад, що проходив у місті Миколаїв.

- Новорічні ранки і вечори

- Міні-міс Весна( 1-4 класи)

- Концерт до Дня 8 Березня

- Свято масляної: ярмарок, театралізоване дійство(1-11 класи)

- Родинне свято «Національні українські страви»

- Свято останнього дзвоника(1-11 класи)

- Випускний бал

Учні школи щорічно беруть участь у міських та обласних

конкурсах дитячої творчості, де займають призові місця: «Український сувенір» - Плєханова Маша зайняла І місце, , «Новорічна композиція», «Воскресни, писанко», «Податки очима дітей». Найкращих результатів в цьому конкурсі також досягла Плєханова Марія, учениця 7 класу, яка перемогла в обласному етапі конкурсу і прийняла учать у Всеукраїнському етапі.

Цілеспрямована робота проводиться педагогічним колективом по профілактиці злочинності та правопорушень серед учнів. З цією метою складено план роботи по профілактиці правопорушень, спільний з ВКМСД, план спільних дій із ССД Очаківського міськвиконкому, план роботи з учнями, схильними до правопорушень. Значна увага з цього питання приділяється індивідуальній роботі з учнями та їх батьками.

У школі продовжує роботу рада старшокласників «Ортанта», яку очолює голова ради Тимченко Каріна. Члени ради старшокласників активні учасники підготовки і проведення шкільних та позашкільних заходів, систематично проводять рейди з перевірки зовнішнього вигляду школярів, класних куточків, санітарного стану кабінетів, рейди по перевірці шкільних підручників. Члени ради старшокласників є активними учасниками роботи Молодіжного муніципалітету та волонтерського руху м. Очакова. За участю членів РС було організовано і проведено акцію «Милосердя»(допомога людям похилого віку та учням з малозабезпечених сімей) - жовтень та акція «Чисте узбережжя» - березень.

Протягом І семестру 2011-2012 н.р. на базі школи працювало 4 гуртки(театральний, екологічний, декоративно-ужиткового мистецтва, правовий) та 2 спортивні секції (баскетбол та волейбол). На жаль у ІІ семестрі учні не мали можливості відвідування гуртків із-за скорочення годин гурткової роботи.

З 31 травня по 20 червня 2012 року на базі школи працював пришкільний відпочинковий табір «Дружба», де відпочивали 65 учнів. Під час роботи табору учні отримували безкоштовне дворазове харчування, відвідали місцеві музеї, побували на екскурсії в пожежній частині, проводились пішохідні та морські прогулянки. Весело і цікаво організували дозвілля учнів в таборі вихователі. Приділялась увага здоровому способу життя: водні процедури, ранкова зарядка, спортивні ігри.

Завдяки спільній сумлінній праці всіх учасників навчально-виховного процесу - вчителів, батьків та учнів - школа виховує компетентну творчу особистість, громадянина майбутнього.

Майбутнього школа. Якою їй бути?

Ввібравши все цінне, віками набуте,

Вона стане місцем крилатої мрії,

Де зріють таланти, міцніють надії,

Де кожен найменший ваш успіх помітний,

Як вогник бажання в очицях привітних!

Обладнана школа, з фундаментом гарним,

І профільна: з нахилом гуманітарним,

Спортивним, технічним чи економічним.

У школі цій буде усе естетичним!

Навчальне приладдя - найкраще у світі, -

Все буде прекрасне в майбутній освіті.

Активна методика - поштовх до дії,

Це - школа майбутнього, школа надії!

Це - пошук талантів, пробудження думки,

А ще - це довір'я, це дружні стосунки:

Учитель - батьки, вихователь - дитина,

Учитель - дирекція, школа - родина!

Це злагода, дружба в шкільнім колективі,

Де всі: педагоги і діти - щасливі.

Кiлькiсть переглядiв: 113

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.